N-VA Geraardsbergen trakteert mama's op chocolade

Op 13 mei 2013

Ook N-VA Geraardsbergen laat deze feestdag niet onopgemerkt voorbijgaan en trakteerde de lokale mama’s op een lekkere versnapering. Concreet deelde een ruime delegatie onder leiding van gemeenteraadslid Ilse Roggeman op zaterdag chocolaatjes uit in het stadscentrum. “Deze laagdrempelige en leuke actie is een ideale aangelegenheid om onder de mensen te komen en in contact te komen met de Geraardsbergenaars. Deze keer focussen we op onze moeders maar naar de toekomst toe zullen we ook acties ondernemen naar andere doelgroepen toe. N-VA is een partij die tussen de mensen staat en wil inspelen op de diversiteit in onze stad en samenleving.”

De kanaries, zoals de N-VA’ers in de kiescampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen geregeld werden genoemd, vielen op met hun gele N-VA-polo’s en dito actiejasjes. “We hechten veel belang aan zichtbaarheid en herkenbaarheid, op die manier vormen we  een duidelijk aanspreekpunt voor voorbijgangers. De Geraardsbergenaar moet weten wie de gezichten en persoonlijkheden zijn van N-VA Geraardsbergen. Wij willen onze inwoners leren kennen maar uiteraard vinden we het ook noodzakelijk en belangrijk dat de burger ons leert kennen. N-VA is een volkspartij en vanuit die optiek brengen wij ons verhaal letterlijk tot bij de man in de straat. Of in dit geval: Tot bij de vrouw in de straat”, besluit Roggeman.