N-VA bedankt kiezers met kerstkaart

Op 31 december 2012
N-VA Geraardsbergen wist zich bij de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober stevig te verankeren. De Nieuw-Vlaamse Alliantie mag in de Oudenbergstad 5 mandatarissen afvaardigen naar de gemeenteraad: Filip D'Hose, Steven De Boe, Ilse Roggeman, Filip Schotte en Johan Piron. Voor de Vlaams-nationalisten aanleiding om de kiezers te bedanken met een kleine attentie onder de vorm van een kerstkaart.

Een delegatie onder leiding van fractieleider Filip D'Hose en voorzitter Steven De Boe deelde de kaartjes uit op de maandagmarkten van 24 en 31 december 2012. "Dankzij de steun van de kiezer staat de N-VA ook in Geraardsbergen op de kaart en dat verdient een bedankje", legt Filip D'Hose uit. "Deze actie is trouwens maar een begin. In de komende 6 jaar willen wij ons ten dienste stellen van de Geraardsbergse bevolking door met onze sterke fractie te wegen op het beleid. De N-VA wil kritisch maar constructief oppositie voeren tegen de coalitie die er zelf voor gekozen heeft om met een erg krappe meerderheid onze stad te besturen."

De delegatie van N-VA Geraardsbergen met van links naar rechts: Ilse Roggeman, Filip D'Hose, Elmire Borremans, Stefan Verschaeve en Steven De Boe