Jong N-VA ziet het helemaal zitten!

Op 27 december 2012

Tegen alle verwachtingen in verging de wereld dan toch niet op 21 december 2012. Een goede zaak voor Jong N-VA Geraardsbergen dat op die manier de kans krijgt om u een nieuw kernbestuur voor te stellen. Sybren Verhoeven uit Nederboelare zal zich als kersvers jongerenvoorzitter ontfermen over de verdere uitbouw van Jong N-VA in Geraardsbergen. De 23-jarige student Financie- en Verzekeringswezen lag eind 2010 mee aan de basis van de oprichting van een lokale jongerenafdeling.

Verhoeven wordt bijgestaan door oud-voorzitter Stijn Dehenau die vanaf nu aan door het leven gaat als ondervoorzitter. Glenn Bogaert neemt de taak van secretaris op zich, een rol die hij ook vertolkt binnen het lokaal N-VA-bestuur. De 19-jarige Sarah-Amilia Derijst vervoegt het kernbestuur en is meteen ook de jongste kracht binnen de plaatselijke Jong N-VA-afdeling.

Jong N-VA Geraardsbergen wil in 2013 uitpakken met een mix van ludieke acties, ontspannende activiteiten en vorming. Sybren Verhoeven: “De stempel van de Geraardsbergse N-VA-jongeren is gedrukt. Wij hebben ons proberen te verankeren en zijn daar ook in geslaagd. Wij zijn geen politieke partij, maar een aantal jongeren die met dezelfde ideologie op een ludieke manier deze afdeling verder wil uitbouwen. Allereerst beginnen we met onze traditionele jeneveractie aan het station van Geraardsbergen.”

“Het geeft me vertrouwen dat de leden me hebben gekozen tot voorzitter. Ik ben een ambitieus iemand en zal dus het werk van onze vorige voorzitter, Stijn Dehenau, zo goed mogelijk proberen verder zetten", aldus Verhoeven.

Het kernbestuur van Jong N-VA Geraardsbergen met van links naar rechts: Glenn Bogaert, Sybren Verhoeven, Stijn Dehenau en Sarah-Amilia Derijst

Het kernbestuur van Jong N-VA Geraardsbergen maakt het gezellig met Jong N-VA Kanton Aalst-voorzitter David Coppens