Jong N-VA Vlaamse Ardennen van start

Op 25 november 2010

Logo Jong N-VA Vlaamse Ardennen

Onze streek krijgt er binnenkort een gloednieuwe politieke jongerenbeweging bij. Het gaat  om Jong N-VA Vlaamse Ardennen, een N-VA-jongerenafdeling die jongeren tot 31 jaar uit het arrondissement Oudenaarde verenigt. Het startschot van Jong N-VA Vlaamse Ardennen wordt gegeven op zaterdag 4 december 2010 in het Vlaams Huis te Geraardsbergen en dit om 20h00. De aanwezigen zullen er verwelkomd worden door het bestuur van N-VA Geraardsbergen en de jongeren van N-VA Geraardsbergen. De opstartvergadering zal worden ingevuld met een woordje uitleg rond de werking van een jongerenafdeling door nationaal secretaris van Jong N-VA Kim Van Cauteren en gewezen ondervoorzitter van Jong N-VA en Vlaams Parlementslid, Matthias Diependaele zal het hebben over activiteiten en samenwerking met lokale afdelingen. Er wordt uiteraard ook ruimte voorzien voor een uitgebreide en gezellige kennismaking in het bijzijn van een hapje en een drankje. Bovendien zal er, in afwachting van heuse bestuursverkiezingen, ook een voorlopig bestuur worden samengesteld.