Gespreksavond met Siegfried Bracke

Op 17 juli 2010

Siegfried Bracke verraste vriend en vijand door zijn keuze voor de N-VA. Op de kamerlijst voor Oost-Vlaanderen wist hij 101.940 voorkeurstemmen te verzamelen. Maar ook zijn persoonlijke score in Geraardsbergen mag gezien worden. Met 2.148 voorkeurstemmen staat hij stevig in de lokale top 5!

“Het is dan ook niet onlogisch dat we Siegfried uitnodigen als centrale gast om samen met de lokale N-VA afdeling de historisch hoge uitslag van N-VA in Geraardsbergen te vieren.” verduidelijkt Steven De Boe. “Siegfried Bracke zal het in zijn toespraak ongetwijfeld hebben over zijn keuze voor de N-VA en de actuele regeringsonderhandelingen. Siegfried opperde het idee om tijdens het bezoek aan onze afdeling in rechtstreekse dialoog met de achterban te gaan. Op deze manier komt een vrije en ongebonden gespreksavond tot stand waar de inbreng van de bezoeker maximaal is.”

Wil je in gesprek gaan met Siegfried? Heb je enkele netelige vragen? Of wil je gewoon kennis maken met de lokale N-VA werking? Aarzel dan zeker niet om op zaterdag 31 juli om 19u00 af te zakken naar zaal Esmoreit, Donkerstraat 40 te Overboelare voor een hapje, een drankje en een gezellige babbel! De toegang is gratis.