Geslaagde en boeiende nieuwjaarsreceptie N-VA Geraardsbergen

Op 1 februari 2015

Op zaterdag 31 januari organiseerde N-VA Geraardsbergen een gezellige nieuwjaarsreceptie voor leden, sympathisanten en bij uitbreiding alle inwoners van Geraardsbergen. Wij konden de bezoekers verleiden met een hapje en drankje en de aanwezigheid van Vlaams Parlementslid Marius Meremans. Marius (47) is geboren en getogen in Dendermonde en mogen we dus een kind van de Denderstreek noemen. Het is dan ook geen toeval dat Marius sterk bezig is met de water- en overstromingsproblematiek in onze streek.

Wij vroegen ons regionaal N-VA-parlementslid dan ook om een uiteenzetting te geven over dit voor Geraardsbergen belangrijk en actueel thema. Marius zijn presentatie was verhelderend, boeiend en leerrijk. Niet alleen de verantwoordelijkheid van de regionale overheid kwam ter sprake, maar onze spreker wees ook op de lokale verantwoordelijkheid inzake de problematiek van het wassende en soms iets te krachtige water. Wij schotelen u graag de sfeerbeelden voor: